Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Goed nieuws! Bij ons betaal je helemaal geen verzendkosten – alle bestellingen worden gratis verzonden, ongeacht het product of het bestelbedrag. Zo shop je zorgeloos en zonder verrassingen aan de kassa!

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.

 

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via Track & Trace. Deze vind je bij de bevestingsmail van jouw bestelling..

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

 

Is het bestellen veilig?
Uiteraard! Alle bestellingen op Claroo.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify.

 

Ik heb een klacht. Wat nu?
We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door een bericht te sturen via ons contactformulier. Wij doen ons best om binnen 24 uur te antwoorden.

Vergeet bij je bericht niet je bestelnummer te vermelden. Wij doen altijd ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen.

 

Ik woon in het buitenland. Kan ik bij jullie bestellen?
Op het moment bezorgen we in Nederland en België, met Claroo.nl. Ben je woonachtig in een ander land? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, zodat we kunnen kijken of verzending naar jouw land alsnog binnen onze mogelijkheden ligt.

 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling; kan ik deze retourneren?
Dit is uiteraard mogelijk! Artikelen kunnen worden teruggestuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Je ontvangt vervolgens zowel het originele aankoopbedrag plus de gemaakte retourkosten terug (zie onderstaande pagina voor meer informatie hierover).Meld het ons graag even van tevoren als je een retourzending doet - binnen 14 dagen na ontvangst dus. Dit kun je doen door het retourformulier op te sturen.

 

Hoe zit het met jullie levertijden in november, december en januari?
Rondom de feestdagen en daarna is de kans érg groot dat de levertijd van jouw bestelling wat langer zal duren dan normaal. Uiteraard hopen wij van niet, maar wij willen hier vooraf wel extra transparant over zijn. Wij zullen je op de hoogte houden bij vertraging. Ons magazijn kan de drukte in deze periode soms niet helemaal aan, evenals de bezorgdiensten - vandaar de mogelijke vertraging. Bestel dan ook altijd extra op tijd als je jouw artikel(en) uiterlijk een bepaalde dag binnen wilt hebben.

 

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Onze retourvoorwaarden op een rijtje:
- Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen. Geen zorgen, wij zullen contact opnemen om te kijken naar een oplossing.

- Om in aanmerking te komen voor teruggave van het volledige aankoopbedrag moet het teruggestuurde artikel in originele staat (plastic, doos en inhoud intact) en voorzien van labels, geretourneerd worden.

- Het artikel mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht om voor geretourneerde artikelen een waardevermindering in rekening te brengen als het vermoeden bestaat dat deze reeds zijn gebruikt of op één of andere reden zijn beschadigd na ontvangst. Jij als consument bent altijd verantwoordelijk voor de retourzending.

- Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.

- Je krijgt van ons, na ontvangst en goedkeuring van jouw retourzending, het aankoopbedrag terug en de eventueel gemaakte retourkosten als je buiten onze retour portal om retourneert.